Veliko priznanje potrošnikov

Leto 2019 je bilo pestro in uspešno tudi v PP Pipo Čakovec, ki so ga zaznamovali menjava vodstva, odlični prodajni rezultati in veliko priznanje potrošnikov.

Veliko priznanje potrošnikov

S ko-marketingom do odličnih rezultatov

V letu 2019 smo veliko truda vložili v aktivnosti in promocijo svežega mesa Perutnine Ptuj, še posebej izdelka Međimursko pile. V zadnjem četrtletju smo izvedli niz promocijskih aktivnosti v sodelovanju z eno največjih blagovnih znamk med začimbami, Kotanyi, in uporabili sinergije skupnega nastopa. Izvedli smo sto promocij z nagrajevanjem v hiper- in supermarketih po Hrvaški, kot tudi v devetnajstih prodajalnah PP. Aktivnost smo pospremili z ustreznimi promocijskimi materiali, od plakatov, obešank do knjižic z recepti. V določenih prodajalnah PP nam je uspelo celo podvojiti prodajo teh izdelkov, pozitivno pa se je odrazilo tudi na zadovoljstvu in zvestobi naših potrošnikov. Vrhunec sodelovanja je bila nagradna igra, ki je potekala na našem profilu, na Facebooku. Zaključili smo jo z velikim kuharskim dogodkom v zagrebškem nakupovalnem centru CCO West, kjer smo z mladim in ambicioznim kuharjem Matkom Bukovcem prikazali vse čare kuhanja in peke s svežimi in domačimi piščanci Perutnine Ptuj Pipo. Rezultat uspešnega dela je rast tržnega deleža in povečana distribucija izdelkov. 

 

Novo vodstvo podjetja

V juliju je vodstvo podjetja PP Pipo Čakovec prevzel Dubravko Folnović, ki je v petnajstletnem delu v mlečnem sektorju in sektorju prigrizkov pridobil bogate izkušnje. »Potencial podjetja PP Pipo je velik in obstaja v vseh kategorijah, v katerih proizvajamo, prav tako v distribuciji, asortimaju, nabavni verigi in inovacijah, na čemer bomo v naslednjem obdobju veliko delali, da dosežemo ambiciozne načrte za leto 2020,« je povedal. 

 

Veliko priznanje naših potrošnikov

Uspešno leto 2019 smo na koncu okronali še z velikim priznanjem naših potrošnikov. Hrvaške matere so namreč v raziskavi o zadovoljstvu z uporabljenimi izdelki in storitvami izbrale hrenovke in klobase Poli za najboljše in jim podelile znak »IZBRALE MAME«. Klobasa Poli je zmagala v kategoriji posebnih klobas z oceno 4,55 (od 5), hrenovke Poli pa v svoji kategoriji z oceno 4,58 (od 5). Tega izjemnega priznanja smo bili zelo veseli in ga bomo v letu 2020 s ponosom nosili na vseh izdelkih in komunikacijskih materialih.

 

Svoj uspeh smo delili tudi z lokalno skupnostjo

Del uspeha smo vrnili v lokalno skupnost, v kateri delujemo, ter kot pokrovitelj sodelovali na največji turistično-kulturni prireditvi v Međimurju, Porcijunkulovo. Za sodelovanje smo se odločili, ker se vrednote prireditve, kot je ohranjanje tradicije in kulturne dediščine, skladajo z našimi, hkrati pa nam sodelovanje v kulinarični ponudbi omogoča večjo prepoznavnost in povezanost s potrošniki. Na prireditvi smo sodelovali na delavnicah za otroke, kjer smo udeležence razveselili s pobarvankami, barvicami in drugim promocijskim materialom. Za 30 najboljših razstavljavcev smo pripravili praktične nagrade, prav tako pa tudi za zveste prostovoljce, ki so omogočili izvedbo prireditve.